Intézményi minőségpolitika (2019)
Egyetemi Minőségbiztosítási Szabályzat
Minőségbiztosítási bizottságok ügyrendje
Minőségbiztosítási Terv (2024) (archív: 2016, 2014)
Önértékelés (archív: 2014)
Doktori iskolák felmérés:
- 2023:
- 2022:
- 2021:
- 2019:
Hallgatói kérdőív minta (elsőévesek)
Hallgatói kérdőív minta (képzésben lévők)
Hallgatói kérdőív minta (végzettek)
Minőségcélok
2023
- Doktori képzéshez köthető infrastruktúra-fejlesztés (ESG. 1.6: Tanulástámogatás és hallgatói szolgáltatások)
-
- felelős: Kar
- határidő: folyamatos
- mérési módszer: doktori kabinet megléte
- Egy hallgatóra jutó angol nyelvű hallgatói publikációkszámának növelése, különös tekintettel a témavezetővel közös publikációk, ill. az OA-publikációk számára; a hallgatók tájékoztatása az elérhető lehetőségekről (EISZ stb.) (ESG 1.4 A hallgatók felvétele, előrehaladása, tanulmányaik elismerése és a képesítés odaítélése)
-
- felelős: DI-vezető
- határidő: folyamatos
- mérési módszer: egy hallgatóra jutó angol nyelvű hallgatói publikációk száma